Thursday, January 31, 2013

Drama Setia Hujung Nyawa Episod 10

Episod 10

Hari yang ditunggu untuk bersama dinanti dengan penuh debaran. Zain telalu gembira bila Ersallina menerimanya seadanya. Sewaktu mereka meraikan untuk bersama Ersalina jatuh dan Zain terkejut ada darah mengalir di kaki . Zain membawa Ersalina ke hospital dan disahkan Ersalina keguguran. Zain tak boleh terima Ersalina keguguran sedangkan mereka belum pernah bersama. Dalam keadaan runsing Zain kerumah Hadi dan menceritakan apa yang berlaku pada Ersalina. Dalam perkabaran itu Hadi nampak lebih gembira bila mendengar apa yang berlaku pada Zain. Ersalina merasa malu untuk dengan apa yang berlaku. Dia tidak tahu yang dia mengandung dan jika dia tahu dia mengandung dia tidak akan berkahwin dengan Zain.


El bertanyakan yang mana satu barang istimewa antara kasut dan selendang. Bila Zain pilih kasut,El marah sebab El tahu Zain masih tak dapat lupakan sofea. Zain takde cara lain untuk pujuk El. Kasut yang pertemukan dia dengan makcik.


Mama gembira El bahagia. Zain mula merancang utk berbulan madu. El mula beri pelbagai alasan utk mengelak.

Hadi ganggu Zain lagi. Ajak keluar. sampai Zain cakap kat Hadi-ko carila isteri
Hadi mula cemburu,dia akan pastikan Zain tak akan bahagia.macm ni ke kawan baik.



Zain dan El meraikan makan malam istimewa.
Tetiba El terjatuh tangga. El keguguran. Zain kecewa,marah,sedih,isterinya yang tak pernah bersama keguguran.
tisu mana tisu.huhu
Zain yang bengang,apa lagi carikawan baik dia Hadi.Zain bagitahu rahsia El pada Hadi. Aduyai,nanti hadi le yang bagitau pada Mama Zain.Abah yang tak tahu apa2, marahkan Zain -lari dari tanggungjawab, Mama dan El cuba pertahankan Zain.Rupa-rupanya El tak tahu yang dia hamil.Mama rahsiakan daripadanya.El terkejut.

No comments: