Monday, February 4, 2013

Drama Setia Hujung Nyawa Episod 25

Episod 25
Ersalina di sahkan mengandung. Dalam Dia menjaga Zain Hady datang dan sengaja mengungkit kisah lama. Tiba-tiba bualan Hady dan Ersalina terdengar oleh Datin Adibah. Datin Adibah naik berang bila mengetahui Ersalina keguguran dulu bukan anak Zain. Datin Adibah melarang Ersalina untuk terus berjumpa dengan Zain. Datin Adibah juga menghalau Ersalina tinggal dirumah Zain. Segala rahsia yg disimpan oleh mama Ersalina diketahui juga oleh ayah Ersalina. Ayah Ersalina menyalahkan Haliza mama Ersalina kerana tidak duduk berbincang menyelesaikan masalah bersama . Haliza juga memohon maaf pada Datin Adibah tetapi tidak dihiraukan. Zain sedar dari koma dan dibawa pulang kerumah tetapi Zain bingung kerana dia tidak dapat berbuat apa-apa. 





El disahkan mengandung. El gembira dan sampaikan berita ni pada Zain. Hady bertambah tension bila dapat tahu El mengandung. Hady gi belasah Ikram
sbb cemburu dengan El.
Datin Adibah terdengar perbualan Hady dan El. Bermula episode duka lara El lagi.


Papa El dah tahu kebenaran. Papa El memarahi Mama El kerana merahsiakan darinya. Datin Adibah mula menghalang El dari berjumpa Zain. El tetap akan berusaha untuk memiliki El walau apa jua nasihat Zehra.Datin Adibah mahukan penjelasan dari Hady.Mama El merayu pada Datin Adibah untuk mendengar penjelasan darinya.
El mendengar sahaja hinaan dari Mummy El. El tahu Mama turut menanggung beban dari kesilapannya.
Zain cuba yakinkan Mummy bahawa El diberi peluang kedua.Mummy Zain sangat sakit hati. Papa Zain mahukan jalan penyelesaian(Papa Zain ni baik,cuba satukan balik El dan Zain).

Zain bengang dengan Hady. Zain mengaku anak El adalah anaknya.El cuba jumpa Zain. Tapi dihalau oleh Mummy. (lagu kupu-kupu selalu keluar tepat dengan scene- pandai editor.)

Zain mohon Mummy izinkan dia bertemu dengan El. Mummy membantah.

sian L kena marah dgn mummy zain..
Boleh pulak tetiba habis

No comments: